så jävla tråkigt :P

jag kan ju inte säga annat än att jag är otroligt seg idag .. gick upp vad HALV 8 för att springa ner i tvättstugan å slänga in de första maskinerna med tvätt. sen fort upp å lägga mig tills de var klara .. så fick sova i 50 minuter till för attsedan springa ner igen .. suck.. hatar att tvätta. och det är ännu tråkigare när det förstör den härliga stunden i sängen på morgonen .. och givetvis så sov bella ändå till 9 idag enbart för att jag skulle upp tidigt :P typiskt. Men nu har jag snart tvättat klart och imon hoppas jg på en sovmorgon=) .

Idag har vi inte några planer än.. ska ringa mamma sen å kolla om hon har lust att åka å kolla på hästarna.Sen ska jag se om älskling kan gå å handla lite till mig cola och CITRON . jag är så sjukt sugen på citron. har varit det sen igår.. Citronskivor med salt på :P muuuummms =) hehe .

Nu ska bella lägga sig.. lite senare än vanligt men hon sov ju längre med =) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0