semlor

idag fick jag sovmorgon .. till halv 11 ungefär sov jag .. det var super skönt vill jag lova :P dock är jag sjukt trött nu ändå.. men man blir väl de av att inte göra något speciellt.
Jag har iaf diskat å gjortl lite nytta här hemma. nu väntar jg på att mamma ska höra av sig så vi kan ut å leka med hunden en sväng =)

Älskling kom hem med semlor till mig nyss iaf =) tänk vad underbar han kan vara ;) så nu har jag precis ätit upp semlan och dricker en kall cola. gott. ska snart ta mig lite citron tänkte jag men börjar jag äta de så kan jag inte sluta.. så ska hålla mig ett tag till ;) igår åt jag sammanlagt 2,5 citroner ;) haha . låter inte så mkt kanske. men inget man brukar äta kanske :P haha .

idag ska vi äta något gott ikväll. vi vet inte vad än bara .måste ju ha lite mysmat när det är lördag å allt ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0