Sjukling igen:(

jaha... denna natten blev ju inte alls som man ahr tänkt sig.. bella har spytt sen kl 12 typ.. nu spyr hon bara slem å är super trött.
tycker så synd om henne. men man knju inte göra så mkt.. pratade med sjukvårdrådgivningen för en halvtimme sen... de ska ringa om en timme å se så det blivit bättre annars får vi nog åkai n eftersom hon spyr så pass mkt..
Lilla hjärtat.. jag skulle ljuga omjag skulle säga att jag inte behövde sova.. mår illa ont i huvudet å sängen lockar.. men vad ska man göra.. snuttan går ju först så klart =) .

hoppas hon blir bra snart.. och jag hoppas på en lång sovmorgon...

Planerna på att hälsa på amanda imon(idag) kan jag ju glömma.. blää :( hon fick sin lilla pojke igår iaf. :) grattis till henne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0