TRevligt var det

Nu tänkte jag uppdatera lite om gårdagen. det var en superbra dag/kväll=) .
började med att göra iordning kalkonen. sen tittade vi på fyrverkerierna vid slottet =) . fint var det även fast jag tycker det är onödiga pengar :P hehe .. Isabelle tyckte också de var fint =) .
sen gick vi in och åt förrätten.. de blev grekisk sallad med vitlöksbaugetter. super gott var det=) .
sen började vi med middagen . kalkon och de. . efter vi ätit middagen la vi bella. hon somnade som en stock=) . då blev det lite spel å så =) mkt roligt. jag å moa vann ;) haha .
sen blev de efterrättsenare på kvällen . dock blev den inte alls så god som vi hade förväntat oss :P men som tur var så var vi fortfarande mätta efter middagen :)
sen kollade vi lite på fyrverkerierna.. eller jaa jag kollade från fönstret. såg lika bra därifrån=) kallt ute ju :P . skålade lite  med (alkoholfritt såklart )
orkar inte skriva så mkt mer om nyår med det var en super kväll men bra sällskap å de =) .

idag blev vi bjudna på middag hos bellas farmor å farfar.. älgstek med potatis å sås =) gott var det. stannade dock inte så länge eftersom bella blev så gnällig. hon är förkyld å nu har hon super diaree. min lilla tös. hoppas hon blir bättre snart... verkligen jobbigt när hon inte mår bra.

Moa och z åkte precis hem . de var här å kollade på en film. :)nu blir det slappa resten vav kvällen . innan jag ska sova.. har ont i ryggen som tusan för jag badade tea innan. tar  på krafterna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0