tvätt

Så nu kom jag hem för inte så länge sen =) har sorterat tvätten å släng in två maskiner=) tråkigt att tvätta en fredag men var lång tid tills nästa tvättid :P så vad har man för val:P haha .
har varit hos ida idag med. :) trevligt som alltid.. bella var en liten gnällis när hon skulle sova för då var hon övertrött :P haha .. men hon brydde sig inte om jag höll i Ella ellr något. hon klappade henne så snällt på huvudet=) .gulligt=)
idag är det tvätta som gällr hela kvällen. är sugen på tacos med så funderar på att steka lite köttfärs å äta lite sån.. men få se.. ska ha tacos kväll på torsdag med ida och amanda.. men är ju ett tag tills dess å lite tacos ikväll gör nog inget ;) hah

Nhen nu ska jag ta en macka =)

Magbild kommer senare. efter jag tvättat typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0