10 juni

Godmorgon ;) .
Sitter för tillfället å njuter av en kall cola :) 
Funderar på om jag ska ta några till mackor :P otroligt gott med egenbakat bröd :P
Syster har varit här å lämnat hundarna :)de ligger förtillfället å sover ;) .
jag ska snart börja sortera all tvätt.. är ju en del om man säger så ;)
sen ska jag se om mamma kom å hämtade hundarna sen :P . tror hon skulle göra det lagom tills jag började tvätta :P

Saknar min tea. nästa vecka ska vi dit å hälsa på. ska bli kul å se hur stora valparna blivit. Och tea kommer nog  bli super glad :) har ine varit där denna veckan så tea får egna sin tid åt valparna :)


Pratade med mamm nyss. hon hämtar hundarna sen :) å så kommer ida å ella med :P
Nehe nu ska jag plocka iordning här hemma lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0