3 juni

gud vilken toppen dag. vädret är ju kalas. hoppas verkligen det hålleri sig hela dagen :)
Idag vaknade jag innan 7 av kramper  i vaden. det vägrade försvinna..så efter ett tag gick jaguppp. gjorde inte så mkt då jag ändå var pigg :) .
Runt  7 så vaknade bella;)

nu ska vi snart fixa frukost.. sen ska vi äta det i lugn å ro innan det bär av till dagis å så =) . Mysig morgon :)
när bella är lämnar så ska jag se om jag orkar  ta tag i sovrummet.. är sugen på det nu iaf. men kan ju hända mkt tills dess. men perfekt å göra det innan jag ska ner till stan.. åker nog ner dit lite innan så man kna kolla lite i affärer å så :)

Nehe nu ska jagmysa med priinsessan innan frukost :)

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Tror att hela blogglandia har fint väder...här är det massor av grå moln, men en sol som kommer fram då o då...så jag hoppas på fint väder även här :)

Kramar

2010-06-03 @ 09:03:53
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0