4 juni

God morgon.
Hade ingen lust alls till att uppdatera igår.
gjorde  inte så mkt . kollade på tv å slappade bara. färgade håret med. dock blev de inte som jag tänkte mig men nu slipper jag ju utväxt den iaf :P haha

Bella var så söt igår föresten... Jag la mig på golvet då kom hon med en filt å bäddade om mig. sen sa hon shhhh och satte fingret för munnen..sen gick hon å lekte lite..efter ett tag kom hon tillbaka å ropade  på mamma och gav mig en puss :)
Hon hade ju glömt attt bädda ner dockan hos mig ;) så då gjorde hon om allt. dockan skulle ju också sova..
Min lilla sötnos:)

Det verkar bli lika fint väder idag.. toppen. och kul för dem som har bal idag å så :). hoppas de får en lyckad dag.. jag ska träffa moa vid slottsparken vid tre  :) måste jus e hur fin hon är å så:) å den lilla bebismagen med ;)
Innan dess ska jag ner å kolla lite på stan. är dock inte alls på shopping humör just nu men sjukt sugen på glass;) .


Nehe nu ska jag mysa med sessan=)

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Juli är det väl inte riktigt än Sandra ;)

2010-06-04 @ 14:09:14
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0