7 juni

God kväll:)
nu åkte ida å ella precis hem. de har varit här idag . likså moa som har klippt mig :) . var nere på stan en sväng  å köpte strumpor till trollis.. annars har vi bara varit hemma typ. kast väder och de suger..
Idag har vi ätit färsk potatis å gräddfil gräslök å räkor :) muuums :)
Bella åt mat innan oss så åt vi nnär hon lagt sig. inte riktigt hunnit handla i tid innan ;) haha.

Nu är jag iaf helt slut. Ska bli så otroligt skönt å lägga sig sen :)ska lägga mig tidigt idag, det behövs. 
Imon är det dagis som gäller för isabelle och jag ska bara ta det lugnt vad jag vet.. Kanske in till stan en sväng eller så tar jag de en annan dag.. skulle behöva tvätta å så med. men få se om de finns någon tvättid. :P
Ska diska å plocka undan alla leksaker som ligger över hela golvet osv  nu :P


Ha en fortsatt trevlig kväll;)


55 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Jakob

Sweet as candy aight stupid black stoned rastafaray

2010-06-07 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0