8 juni

God morgon :) 
Idag gick vi upp kl 7.. :) dock har jag vaknat till å från hela natten så är fortfarande trött även om jag la mig innan kl 22 .. knas.. men blir nog pigg snart :) .Vi ska äta frukost nu snart sen ska bellis till dagis.
idag blir det en lu7gn dag för mig iaf.. plockaå fixa lite här hemma bara.. å blir jag inte piggare så ska jag nog ta å vila lite till ;) .
Idag känns det som om de behövs:)
men först diska som jag aldrig orkade igår ;)

tiden går otroligt fort. nästa vecka ska jag till bm igen :) å även ultraljud den veckan:).
så de blir en toppen vecka.
veckan efter blir det en lite dagstur med Moa och Ida:) även de kommer bli skoj :)
Middsommar snart med. dock inga planer då än.. vet inte om vi ska ner till skåne en sväng nästa helg. ska prata med älsk å se vad han säger :P

Nehe nu blir det fixa frukost :)

Kommentarer
Postat av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Roligt med ett ul framför sig :)

Är det för något speciellt ni ska kolla, eller har ni ett extra ul ändå?



Ja, nu är det inte länge kvar. Men jag hoppas att lillebror vill stanna några dagar till. Sjukstuga här hemma idag men han får gärna komma så fort vi blivit frisk igen :)



Kram

2010-06-08 @ 08:51:30
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Oj, har du opererats för det?

Det är tur att det kollas upp. Då slipper ni oroa er för det :)



Jag gick över 11 dagar med Edvin. O jag skulle tro att jag kommer att gå över denna gång, lillebror känns inte alls som att han har bråttom ut. Skulle nog själv gissa på att han kommer den 25 juni (midsommar) :)



Gick du över med Isabelle?

Kram

2010-06-08 @ 08:56:27
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0