God kväll

Nu håller jag på att städa. :) har diskat å torkat ut några skåp i köket. men nu harj ag en liten pause..  ryggen började göra ont sååå vilar lite innan jag ska ta tagi de igen :)
plocka undan i köket är kvällen projekt :) kan ändå inte somna  i tid så då kan jag ju göra någon nytta;)

Imon blir det en lugn dag.. hoppas på fint väder då med :) . ska äta lunch med mammsen i stan är de tänkt. sen ska jag förbi maxi, köpa hårfärg å nappflaska till bella:)..
Det är typ de planer jag har :P haha   ska städa innan jag ska in till stan . tänkte ta sovrummet imon för det behövs verkligen .. Men det beror väl på hur ryggen är efter kvällens städning ..

Juste idag är det "bara" 60 dagar kvar till bf :) längtar massor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0