kan själv ;)

Nu sitter jag å väntar på att bella ska bli villig   testa klänningen så jag kan se så den passar å är fin på.. tänkte att hon skulle ha den på fredag isf..
Men får väl se om jag kan fjäska lite :P hon har kommit i en period där hon ska bestämma själv vad hon ska ha  på sig :P den har hållit på ett tag så hoppas den tar slut snart ;) fast det är väldigt kul :)
Passar inte klänningen å inte ser ut som jag hade tänkt migs å lämnar jagt tillbaka den imon å kollar lite till på förmiddagen innan tvätten börjar :P .

Känns som om de blir en väldigt lugn dag idag :) inte direkt något toppen väder ;) . Bella hade ätit jätte bar på dagis som vanligt . dock inte sovit lika mkt som hon brukar :P men hon var väl piggare idag helt enkelt ;)

Nehe nu ska jag fjäska för min tös. :)






Klänningen var inte alls som jag tänkt mig :( så ska nog lämna tillbaka den imon å kolla efter en annan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0