lugn kväll

Fortfarande halsbränna å trött.. har börjat få lite ont i ryggen med,suck .
Nu väntar jag på älsk som ska köpa vattenmelon till mig. :P sen ska jaghta ett bad. läsa lite å så. ändå inget bra på tv :P .
sova tidigt idag med..

Imon blir det stan iaf. förbi banken och så .
Måste köpa ngt att hänga runt halsen på M med :) Fuskisen tar ju studenten på fredag ..
sen ska jag väl handla lite till bella med. hittat lite på hm hon ska få iaf:) .
Bland annat en prickig kofta och en prickig tröja osv.:) .
ska se om jag hittar lite bilder på de kläderna annars får ni vänta till imon;)
hoppas vädret är ok iaf så man slipper springa runt i regn:P haha
Få se om ida följer med  på stan . hoppas de :P 
 
Nehe nu ska jag smaska på lite godis i väntan på min vattenmelon;)



Kommentarer
Postat av: ida

vattenmelon hade inte suttit fel just nu..

2010-06-08 @ 22:20:59
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0