smälter i munnen

Nu ligger snuttan i sängen . tror hon kommer somna fort idag :) (nu kommer hon säkert inte göra det bara för att jag skrev de :P )
Hon har gått här hemma å tjatat om farfar hela kvällen . så söt, men visst blir de lite tjatigt ;) .
Hon har pratat med han i telefonen iaf. men de hjälpte inte utan då pekade hon på telefonen å sa farfar ist :P haha . Söt unge:)
Ska kolla med han om han kan vara barnvakt vid nästa ultraljud.hoppas de. bella skulle ju bli super glad:)

Jag har precis ätit rökt lax å så :) otroligt gott. det smälter ju verkligen i munnen :P mmm
nu ska jag ta det lite lugnt sen ska jag diska :) .
Plocka iordning lite också . för imon kommer syster förbi å lämnar två hundar här som ska vara här medans hon är på utbildning :P . ¨å blir full fart här :P .
imon är det tvättning som gäller också . samt in till stan å lämna tillbaka klänningen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0