Nervös

Gud jag är så fruktansvärt nervös för hjärtultraljudet på bebis.
Tänk om något skulle vara fel. vilken käftsmäll det skulle vara . vi har ju sett en frisk bebis.Men nu ska det ju göras en närmare undersökning på hjärtat. nu när det är lite större än i v 18.
Jag vet man ska tänka positivt men inte alltid lätt.
Tänk om man bara kunde känna på sig om ngt var fel. Eller om det hade  kommit så långt i utveckligen så man kan se små hål på hjärtat med. men det kan man inte.. Utan det får vi vänta med till bebis är ute. då blir det ett ultraljud på bebis . Ska jag behöva vara så nervös så länge. känner mig mer nervös denna gången eftersom vi fick bella som inte hade några som helst fel utan är mer än perfekt :)

Jag vill bara se bebis, se så allt är bra än en gång. sen får vi gå å vänta till bebis är ute helt enkelt..
Gud så jag längtar..

Jag är ju så jävla lycklig. jag har ju det jag alltid drömt om. Min egen familj. En helt underbar lite dotter som förgyller varenda minut. en pojkvän som stöttar å älskar mig för den jag är!.
Låt mig förbli så här lyckligare fast ÄNNU lyckligare!


Kommentarer
Postat av: Anna

dhannie tycker det är för jobbigt och att jag måste ta tag i mitt liv så därför ska han skaffa en egen lägenhet.. han tror att de kommer hjälpa men jag vet att allt kommer bli värre.. de känns som han lämnar mej när jag behöver honom som mest.

2010-03-10 @ 21:54:17
URL: http://annafindhe.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Ja det har gått så snabbt! Och du är gravid igen? :) Grattis! Många som nyss hade fått bebis när jag precis upptäckte att jag var gravid, som väntar sitt sndra barn nu:)

Lycka till med allt! :)

Kram

2010-03-11 @ 05:53:08
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0