Ugn fan

Bullarna blev super goda =) orkar inte lägga in receptet nu utan ska försöka komma ihåg det imon ;)





Blev dock lagom irriterad på ugnen som gjorde så att bullarna blev klara olika tid så fick vrida på plåten efter ett tag. men nu har jag skivit till CA så hoppas de fixar det nästa vecka =) .

Imon ska vi troligen till bellas farmor å farfars sommarstuga en sväng . Där kan bella leka massa ute å så =) härligt. få se om jag följer emd annars åker nog bella å pappsen iaf.. :P

Sen på måndag ska jag åka till växjö å stanna där till tisdag. ska träffa en gammalklass kompis där. :)Underbart. saknat henne så mkt.

Nehe nu ska jag fortsätta att kolla på solsidan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0