18 Maj

God morgon :)
visst 'är det väl underbart när vädretär på topp.. super skönt ute..
hoppas de håller isig hela dagen :)..
Bella är på dagis nu det gick bra att lämna henne. sen har jag hunnit gå ut med hunden. blir ju inet lång rundor med henne direkt för då stannar hon å vägrar gå mer ;) haha hon är latis nu.. tur att även hon har ngt att skylla på :)Inte många dagar tills hon åker nu:(

Jag ska ta å fixa isbitar nu.. har tänkte på de super länge men glömmer jämt. men nu är jag super sugen på isvatten:P haha .

Sen är det MVC idag med :) hoppas de går bra där :)


Hoppas ni har lika fint väder som de är här iaf :)

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Roligt att få fara på MVC!

Dit ska jag imorgon...o det ska bli mys att lyssna på bebishjärta igen :)

Kram

2010-05-18 @ 11:04:17
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Jag ska också börja gå oftare nu.

Typiskt så har min bm nu slutat också så jag får åka in till stan varje gång nu (en resa på 7 mil). Men man kanske inte ska klaga? Får en liten shoppingresa varannan vecka också ;)

Kram

2010-05-18 @ 11:24:40
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0