24 maj

nu har ida å dem åkt hem. jag å bella har varit ute lite å kollat på blommorna sen tog jag en tvättid :) fick en tvättid imorgon på morgonen. perfekt.. behöver verkligen tvätta:)
nu ska jag börja med maten. Lasange ska de bli till middag idag ;)
ska ha den klar lagom tills älsklingen kommer hem tänkte jag..

fortsätter vädret vara bra när vi ätit så ska vi ut sen igen :)
tog lite bilder från i förmiddags när vi var ute.. slänger upp några av dem sen ..

när bella lagt sig så är det sortera tvätt som gäller .. sen blir det en lugn kväll .. ska lägga mig tidigt idag för jag är helt slut ..



Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

hihi tackar, ja snart är det dags! :D

2010-05-24 @ 16:13:03
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0