25 maj

Nu är min älskade bustjej hemma :)
Imorse när jag lämnade henne på dagis blev hon lite ledsen men det gick över fort :) Hon var super trött i morse så var kanske därför.. fick ju väcka henne.. men så blir det när man inte sover på nätterna ;) .
Hopps de går bättre imon :) men de tror jag .
Nu när jag hämtade henne så låg hon å sov :) . så fick väcka henne å så :) sjukt att de kan somna så . Massa barn i samma rum .
Trodde alrig att det skulle funka, men nu hade hon sovit i 1 h 45 minuter. så visst går det kalas :)

Ida å ella ska komma förbi oss snart iaf :) . vet inte vad vi ska hitta på .
Idag ska vi iaf äta lax när älsk kommer hem . Sen vet jag inte om vi ska förbi bellas farmor åfarfar en sväng eller inte..blir det inte idag så måste jag förbi där imon iaf :P
Känns som jag har massa att göra idag redan.. ska vika all jävla tvätt å baka långfranska.. blev aldrig valnötsbröd igår, älsk. hittade inga valnötter ;) haha

Nehe nu ska jag mysa med min prinsessa som sitter å äter frukt i soffan:)

Kommentarer
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Sv: Hehe ja den växer så det knakar :)

Hur är det med dig? :) Kram

2010-05-25 @ 20:19:30
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Pyttianna

Ja då, vi närmar oss med stormsteg! Snart är våra små här. Det skall bli så härligt att äntligen få se och hålla i lilla bebben! :D

2010-05-25 @ 20:48:29
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0