31 maj

God morgon :)

Gick upp lite innan 7 idag . jag var helt slut :P . men så går de när man inte lägger sig i tid :P .
Idag ska jag iaf lägga mig tidigt :P Lär ju inte vara ngt bra på tv ändå. haha

Tråkigt väder ute idag... hioppas de blir bättre iaf :)
Har inga direkta planer idag mer än bvc... Ska bli spännande å se vad bella väger :P tror hon väger minst 13 kilo ;) . haha

mamma (mormor) blev så stolt idag när bella ringde å sa mommo.... :)
så söt är hon min lilla prinsessa :)

Bebis har nog haft disko inatt eller ngt... :P har kännt hur hon flyttat på sig en massa..idag har jag inte alls så ont i ryggen iaf :) skönt.

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Vad kul :P Det är precis så Bella säger mormor också :) Så söta!

2010-05-31 @ 09:48:27
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0