5 Maj

God morgon:)
Idag har jag träningsvärk i mitt ena lår;) pinsamt behöver nog träna lite :P haha . skyller på att jag är gravid;)
Träningsvärken kommer iaf efter att jagvaggade ella å de :) och jobbigt var det ju absolut inte närjag väl gjorde det men nu känns de :)  haha men ella var nöjd:) och jaghar fått lite träning;) perfekt :P
Ida  å Bella lekte för fullt under tiden iaf :)

Nu ska jag snart fixa frukost. sen göra oss iordning för dagis :)
kommer nog bli en bra dagisdag idag.:)
Efter dagis kommer ju Ida och Ella hit :) då ska vi titta på andra avenyn å så medans bella sover:)

Nehe nu blir det frukost sen ut med hunden:)

Kommentarer
Postat av: Johanna. Mamma till Liam

Hur går det på dagis för henne :)? Kram

2010-05-05 @ 09:15:47
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0