Bm besök.

Så nu harjag varit hos bm :)
allt såg bra ut. Järnvärdet låg på 118 . så de ska ju upp lite till så de ligger över 120 ;) men annars var allt bra :P
Har gått upp sammanlagt 5,5 kilo nu . 
Hon kände inte hur bebis huvud låg men hon kände att hon med huvudet neråt iaf. men hon kände inte efter mer än så. :P
men de blir väl nästa gång :)
sf måttet låg på 30.. tänk att magen är så mkt större denna gången även om de inte ser så ut när jag står upp:P
i vecka t30 med isabelle hade jag 29.. kan tänka mig att jag var  i v 30+något då .. eftersom bm räknar antal fulla veckor man gått och inte vilken vecka man är i eller så :P
Häftigt att det kan vara så olika sf mått men att magen ändå är ganska lik:P

nästa tid är iaf i v 34(33+1 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0