Dagis

Nu är min STORA tjej på dagis alldeles själv.. hon sa inget när jag gick. utan lekte som vanligt. :P
De skulle ringa mig om de var ngt  å så. De skulle ut å leka på tomten snart å där var  hon ju själv utan mig igår.
NMen idag var hon själv inne en stund också. :P
Ska bli kul å se vad de säger sen när jag ska hämta henne. Om det gick bra eller om hon blev ledsen eller ngt sen. Hade  ju nästan gått för enkelt  om  hon inte blev ledsen ;) men så skönt det hade varit. hon verkar verkligen trivas.
hon ska av med ytterkläderna super fort när man kommer å springer å leker direkt.. Å på morgonen nr jag säger att vi ska gå till dagis så går hon å hämtar skorna. :) Så jag tror verkligen hon trivs:)

Men jag skulle ju ljuga om jag sa att det inte var tomt här.. Men de blir extra mysigt när hon kommer hem :)
Min sessa. du gör mamma så stolt! .
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

vad duktig hon är =) kram

2010-05-06 @ 11:07:32
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0