dålig uppdatering:P

Har inte riktigt haft ork eller lust till att blogga igår..
Hände alldeles för mkt. Men ida var här iaf. vi åt tacos å så :)trevligt som vanligt.
Idag har vi inga planer.. bella sover just nu nnan har vi avrit ute å lekt, kollat på hästarna och lite så :)
blir nog ut en sväng till i de fina vädret när trollis vakna å så :)
Ikväll är det bad som gäller för henne iaf :P och jag skan og ta mig ett bad med ikväll å läsa en bok..

Imon är det ju dagis dax... REDAN. tiden har gått så fort.. tänk att vi ska börja skola in henne nu . :)
Min lilla tjej:)

och imon är det ny vecka IGEN ;) tiden bara rinner iväg. 90 dagar är det kvar imon. :)

Nehe nu ska jag se om jag hittar ngt gott här hemma. gotte sugen :P .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0