Förkylda

God morgon .. eller lunch är det ju snart.
Bella å jag gick upp kl 7 :) satte oss vid köksbordet där vi läste lite böcker pusslade. sen fick hon frukost.. efterd et gick vi ut en sväng så I och E fick sova klart :P

När de vaknat så kom vi hem å gjorde scones:)
drack lite te å så . sen gick dem hen,, varit trevligt att ha de här iaf:P

Idag blir det lugnt. jag är super seg och förkyld. Ska förbi ikea med mamma sen iaf och så måste jag handla toapapper :P
ska snart dricka mer  te å så å hoppas på att förkylningen försvinner snart.. Men det tillhör ju denna årstiden lite att vara förkyld. alla är ju de :P som tur va har jag inte ont i halsen eller ngt annat bara näsan som rinner:P Bellas med..

nu ska jag krypa ner  i soffan å kolla på barnprogram:)  sen blir de diska.. triiiiist

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej fin blogg=) varför skriver du inte ut namn?

2010-05-09 @ 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0