första inskolningsdagen . :)

Nu har vi varit på dagiset :) var inte där så länge idag men bella hade kul :) hon brydde sig inte  om mig så mkt som vanligt utan lekt runt med de andra. :) Hon kom å visade mig saker i bland osv.
Hon fick en hylla å så, så hon har sin egen plats nu:)
Imon ska vi dit vid nio.. . Hon kommer gå på dagis tre dagar i veckan sen när inskolningen är klar.
de har inskolning i två veckor. :) så tror det kommer gå toppen..

Nehe nu ska jag slappa framför tv medans bellis sover :)

Kommentarer
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

sv: ja det går väldigt fort, hinner knappt med. jag längtar verkligen tills jag har han i min famn, så underbart :)



ja absolut, jag ska göra det sen när vi fått i ordning allting :) kram

2010-05-03 @ 13:12:33
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja, och det är helt sjukt. känns som att det va igår jag fick reda på att jag va gravid. tiden bara rusar iväg.



åh, det förstår jag verkligen. gud så underbart :)

2010-05-03 @ 13:50:57
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

glömde skriva att det va jag :P

2010-05-03 @ 13:51:32
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0