God morgon

Inatt harvarit en hemsk natt.
 vet inte om bella drömde mardröm eller vad det var hon men blev super ledsen så fort hon låg ner i sin sängg å ingen pratade med henne osv.. trött som jag va tog jag upp henne i vår säng efter en lång stund. dock kundej ag inte somna. men när hon började slumra till flyttade vi tillbaka henne.. efter en evighet(det kändes som en evightet iaf;) ) så somnade hon.

Nu sitter jag här. mer död än levande :P Har varit nere med tvätten precis iaf.
Bella sover vilket kanske är så konstigt  med tanke på denna natt. Hon som aldrig brukar krångla så.. men var väl hennes tur inatt ;) haha  Hoppas innerligt att hon sover bra natten som kommer:)
Ska iaf väcka henne snart så vi kan äta frukost innan jag ska lämna henne på dagis.
efter dagis så går jag direkt ner i tvättstugan.

hade  hoppat på lite sämre väder idag när jag skulle tvätta men ikke. får försöka komma ut lite i solen mellan tvättningen :P jag är trött på att vara så här blek:Phaha

Nehe ska göra iordning frukosten å de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0