God morgon

Inatt har jag inte sovit alls bra. det är ju så himlans typiskt närm an lägger sig sent.
Men men , inte mkt att göra ngt åt.. hoppas på en b ättre natt idag ist :P .
vaknade iaf av kramp i vaden inatt. hopps innrligt jag slipper de,för de är verkligen obehagligt.

men gick upp tidigt idag iaf. bella ville inte alls ha sovmorgon :P haha .
så fixade frukost till oss allihopa. Nybakta scones å så:) ibland ska man väl skämma bort männen lite innan jobbet ;) .

Nu ska jag försöka  komma på vad vi ska äta för middag.. blir nog biffar idag eller ngt sånt. måste handla lite på vägen hem från stan bara:P

Nehe nu ska vi klä på oss snart.. sen ska vi gå in till stan så vi är där när de öppnar :P  hoppas vädret håller i sig för är verkligen sugen på en promenad:)
Hoppas jag hittar någon fin doppresent med :)

Nehe nu ska jag ta fram lite kläder å fixa å så :) .

Ha en bra dag allihopa:)

Kommentarer
Postat av: ida

Ja verkligen super skönt.

Usch kramp i vaden är inte å leka med. Får alltid panik och börja gråta när jag får det.. :(

2010-05-28 @ 13:32:29
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0