jippi :)

nu är vi hemma igen ;) Har varit en mysig förmiddag hos syster. jag är dock helt slut. Sovit kasst inatt. vaknade nog av varenda blixt och åska..usch .
Bella har iaf träffas sin morfar idag med.skoj skoj .

nu ligger hon å sover så gott .. hon var helt slut. :)
när hon vaknat ska vi gå in till stan och hämta ut min efterlängtade mobil ;)
Men först ska vi vänta på ida å ella. eller de kommer nog innan bella vaknar :P
Förutom de så har vi inga planer för idag ..jag skulle verkligen behöva städa men idag finns det inte ngn ork till de.. så hoppas lite på att det ska vara dåligt väder imon så jag kan städa då:P

Fick tiden till bellas 18månaders kontroll idag med :P . tur att jag inte ringde å frågade ;) haha . ska bli kul =).


Nehe nu ska jag slappa lite innan Ida å Ella kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0