Lördag

Vilket kalas väder det varit idag :)
jag gick upp kl 9 ringde mamma å så.. sen åkte vi å lämnade Tea.. Bella hängde med  å njöt av alla djuren som fanns där. massa hästar å hundar å sen ett litet lamm:)
hon var så glad så=)
Efter det åkte vi vidare till stugan, där mamma skulle plantera lite blommor å så . åt lite där å sen bar de hemmåt.
När vi var hemma igen så var kl efter 4 så då var det dags att på börja middagen..
sen gick vi till affärenå köpte det som behövdes så jag kan göra paj :)

Så har varit en kalas dag ute;) hoppas på lika fint väder imon. för då tänkte jag ta tag i balkongen:P
dock så hatar jag min balkong alldeles för liten.. men den får ju duga så länge :P haha

tog lite bilder idag med som jag slänger upp sen.
 men först ska jag fixa pajen så jag kan ta en dusch sen :)
 ska bli grymt skönt med en sval dusch :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0