Lugn vecka

Bella går å äter en skorpa här . :) super gott tycker hon :P funderar på om jag med ska ta någon kanske :P så jävla gott:)

Hoppas nog leos lekland idag iaf :P utan tar det ngn dag denna veckan ist :)
få se när jag kan planera in de :)
På tisdag ska jag till MVC iaf :) ska bli skoj. Undra om bebis kommer liggamed huvudet nerråt då med.. men de tror jag :P . å mitt järnvärde borde ju blivit bättre å så med :) .

de är typ den ända planen vi har för denna veckan . :P eller ska ner på stan någon dag med om de är fint väder.. tänker inte gå dit om de regnar å så :P ska passa på att göra de när bella är på dagis så slipper hon :P

nehe nu ska jag kolla på mumintrollen :)

Kommentarer
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Din lilla prinsessa är så söt :)



Sv: Tack så mycket :) Ja magen har sjunkit en hel del :P :) Hoppas allt är bra med er. Kram

2010-05-16 @ 14:13:29
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0