Måndag kväll :)

Nu ligger snuttan i sängen å ska sova. jag ska ta tag i tvätten .. är dock helt slut men skönt att ha det gjort :)
älsk är iväg. skulle handla lite å så till mig med så jag kan baka bröd :P om jag nu orkar de idag . annars får de bli en annan dag. haha

Imon ska snuttan till dagis igen. de kommer hon nog tycka är super kul.. jag ska passa på att tvätta å de tråkiga. men ett måste å bättre å göra de när inte bella är hemma så slipepr hon. även om hon kan tycka det är kul å hjälpa till.. men hon har det nog roligare på dagis :)

På onsdag eller torsdag blir det stan å fixa en doppresent. sen på torsdag eftermiddag ska vi nog hälsa på tea om min halta mamma är bättre :) så hoppas hon är bättre, tea blir nog överlycklig när vi kommer. å bella tyckte det var skoj med alla djuren med :)

nehe nu ska jag börja sortera tvätten :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0