Måndag .. :)

God morgon 
Gud så underbart det är å gå upp när det är så fiint väder :)
Idag kommer Ida å ella förbi. ovangligt va ;)? .
Jag kan inte gå någonstans förens mamma kommer med mina nycklar som hon råkade få med sig hem igår ;)
men hoppas hon hinner komma med dem innan sitt första möte :)

Igår fixade jag med lite tomatplantor på balkongen;)
så dem ska jag å bella ta hand om :P

Idag är det ute som gäller iaf.. sånt kalas väder ju.. bara vara inne när det är äta som gäller eller sova...:)sen kommer moa förbi en sväng idag med :)

jag är sugen på att baka med. men de kan jag inte göra när de är så fint väder :P nu g'ller det att njuta av varenda solstråle;)
Bella älskar ju att vara ute med.. kanske gå en svängvid vattnet eller ngt idag få se lite :)

I veckan ska vi iaf åka å hälsa på tea med.. hoppas mamma kan någon dag å när bella inte är på dagis. för bella tyckte det var super mysigt där :)
sen saknar nnog hon lilla tea lite med :P

Nehe nu ska vi fortsätta mysa i soffan sen blir det frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0