mat funderingar :P

Min lilla tjej ligger å sover.. hon var helt slut.
somnade så fortjag la ner henne typ ..

Jag sitter å funderar på vad jag ska göra för middag. skulle ju ha handlat innan egentligen  men nu får vi ta ngt vi har hemma :) hoppas vi har ngt bara. känns osmo m frysen är ganska tom :P haha
Är sugen på att göra varmsmörgåstårta..aldrig gjort det innan men många säger att det är gott.
Ingen mening att göra ngt avancerat till isabelle iaf. för hon verkar inte alls vilja äta idag .. hon åt ingen frukost iaf. hoppas hon vill ha lite middag och lunch iaf:)

Nehe nu ska jag fortsätta kolla på våra bästa år.. sen duscha i pausen om bella fortfarande sover. :)
skriva inköpslista och fixa på försäkringskassan.. så har ltieå fixa med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0