Mys och gnäll

Nu sitter vi å myser i soffan . eller bella sitter där själv just nu.
 jag har ringt ett samtal å klagat6 lite .p haha-. nejmen hatar när saker inte är som man vill när man beställt de.. men nu ska vi få en ny så hoppas den blir bättre.:) annasr får dem tillbaka skiten så får jag väl hitta ngt bättre :P

Bella är lite gnällis idag . men det får man ju vara när man är sjuk .
Själv så sitter jag å väntar för fullt på att älsk ska sluta så han kan köpa cola till mig..
Ja jag har gett upp de där med att sluta me cola. men har ju minskat på de iaf :)

om bella somnar igen idag vilket jag tror hon gör så ska jag se om jag ta tag i å fylla i lite papper å så.. sånt som är jobbigt  å göra om man har en gnällis fia jämte sig. för då kan jag inte koncentrera mig :P haha

Nehe nu skaj ag mysa med min prinsessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0