shopping :)

Idag har jag vrit på stan medans bella var  på dagsi.. blev ett par byxor å en tröja till henne å en body till bebis=) .
sen fick vi brottom för att hinna hämta bellis. så missade att köpa en sommarhatt . men efter lite lek ute efter dagis så gick vi till maxi /lindex å köpte en:) dock gillar hon sin andra mössa bättre:P haha -
Men hon vänjer väl sig:P när hon inser att hon inte så solen i ögonen..
Hon fick även ett par solglasögon som hon verkligen ville ha efter att jag testat dem på henne :P de lär väl vara sönder snart, men så söt hon blev:P

Lite bilder på de jag köpt :P

Till bella





L'ägger inte upp bilden på byxorna då de inte alls blev ngn bra bild. utan tar en bild när hon har dem på sig ist :) 

Köpte solkräm å så nu med. så nu Är vi redo för sommaren ;)


 lägger upp bilder på de andra jag köpt snart... fanns inte ute på internet så får ta egna bilder :P

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Solhatten från Lindex? ;) Samma som Bella fick idag hihi. Men den är jättesöt :)

2010-05-20 @ 18:46:09
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0