snart så:)

nu harj ag bestämmt mig för att ta en  skön dusch alt ett bad :)
Njuta av lugntet å de.
Imon får bella ggärna sova länge för då har vi ingen tid att passa :) .
men bara för att det är så lär hon väl vakna tidigt :P haha brukar vara så.
blir en lugn hemmadag imon med. jag ska sola på balkongen när hon sover(om det är fint väder, men bara för att jag skrivit detta så kommer de nog vara kasst väder imon så nu vet alla de :P) .
Sen blir det bara mamma å dotter mys hela dagen:) eller till pappsen kommer hem:P

Idag har jag verkligen gått å funderat på vår fina bebis i magen.. så häftigt å känna hennes fötter när hon trycker mot maten eller se hur de flyttar sig.. Tänk snart är hon här hos oss.
Om en månad ska vi nog hämta hennes barnvagn:) jag längtar så otroligt mycket.. Tänk när vi får ha henne här. när vi får pussa på henne. När isabelle få lära känna sin lillasyster.. Hoppas hon blir lika snäll å underbart mot henne som hon är mot Ella. :)

lite bilder på bella å ella:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0