Söndag

God morgon ..
ganska konstigt hur man kan könna sig tröttare idag n'är jag sovit mer än vad jag gjort de typ tre senaste nätterna. sovit för mkt kanske :P haha
tråkigt att inte solen är framme än. men hoppas den kommer. jag som skulle behöva sola benen lite. hade varit perfekt å göra de på balkongen ju :P
Men det lär ju vara varmt å skönt  ute ändå .. har inte varit ute än. vi har precis ätit frukost å så nämligen :)
jag ska fixa  på balkongen idag är det ju tänkt.

usch jag har så många myggbätt från igår.. Försöker verkligen att inte kliua sönder dem men fy fan vad jobbigt de är. :P


Nehe nu ska jag busa med min lilla tjej tills vi vaknat till ordentligt. sen få vi se vad som händer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0