Söndag

Nu har bella ätit lunch å jag ska hoppa in i duschen snart så jag piggnar till eller så tar jag ett bad ikväll :P
idag har vi inga bestämmda planer. Funderar på att gå till leoslekland en stund:) . hinner ju vara där några timmar innan middagen :) kul för bella att busa av sig lite. men få se om de blir idag annars kanske jag går dit ngn dag i veckan. måndag eller fredag när hon inte går på dagis:P
Eller om syster å hennes barn kommer ngn dag så vi kan gå allihopa:P 
Ida ville följa med idag med så så kanske bli idag ändå :P

helt sjukt vd dåligt väder det är här hemma. i sthlm var det 20+ hela tiden när vi var där. klarblå himmel å vi gick runt i t-shirt å så :P
helt sjukt. men sen när vi åkte hem å hade kört förbi söderköping tror jag de va så började de spöregna :P haha

Idag kommer Tea hit igen . :) men hon stannar bara till fredag sen åker hon ju =(kommer bli tomt här hemma. men blev ganska bra tajming ändå. så jag slipper vi fundera på henne å så i slutet av grav..Men Tomt kommer det verkligen att vara :(
Men ska ju hälsa på henne ofta:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0