Toppen eftermiddag

nu har vi haft fullt upp hela eftermidaagen =) så bella har verkligen haft en toppen dag :)
vi gick till några kompisar efter bella sovit. de bor inte så långt bort men vi fick lite frisk luft iaf. sen kom pappsen bort dit med. så åt vi middag å så där. vi vuxna åt tacos å barnen fick annan mat :)
Barnen har lekt för fullt. verkligen varit fullrulle hela tiden .
så jag är helt slut även om jag bara typ suttit på en stol :P haha .

När vi kom hem så fick bella en dusch sen blev de sängen ..
bella är rädd för duschslangen vet inte vad som flugit i henne men de går väl över hoppas jag :P haha

Imon är det dagis som gäller för isabelle iaf.. de tycker hon nog ska bli kul :) . jag får nog ställa klockan kl  8 så vi inte försover oss :P skulle ju vara typisk om hon sov super länge bara för att hon ska vara på dagis kl 9 :P
Sen så ska jag till MVC innan jag hämtar henne på dagis :P .

nehe nu ska jag ta det lugnt.. funderar på att ta ett skönt bad å läsa lite innan jag ska sova :P  Men få se om jag ens pallar lägga mig i badet :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0