Trevlig dag :)

Idag har jag haft fullt upp hela dagen :)
Först var det dagiset med isabelle. det gick super bra idag med. hon lekte för fullt med barnen å dagis fröknarna..
Efter det var de hem å äta lunch sen somnade hon som en stock helt utmattad;)

Sen gick jag å möte ida å ella vi handlade lite till middagen å så :) sen gick vi hem hit busade för fullt å lagade mat å de..
Nu har ida å ella precis åkt hem. vair en toppen kväll:)

Imon blir det ungefär som idag :P haha . Först dagis sen kommer ida å ella hit ;) då blir det slappa till bella vaknar å de :) sen vet jag inte vad vi ska hitta på för ngt :P allt beror ju på vädret som vanligt :P haha

Nehe nu är det sängen som gäller så jag kommer upp imon :)
God nattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0