trött

Nu är jag trött. ska lägga mig tidigt idag :)
så jag är pigg imon.
Imon har jag inte så mkt planer.. ska handla å så typ. känns som om de är helt tomt är hemma så måste handla lite viktgia saker.. fast de stora å tunga grejer får jag ta när älsk är med eller mamma . :) kan ju inte bära massa hem lixom.:)
Ska till bellas farfar imon med. men de får bli när älsk slutat.. så jag kan ta tag i mitt liv lite :P haha . för nu har jag bara lagt allt på hyllan..
 men får ringa han sen å se om han kan imon:)

På torsdag måste jag till stan en sväng när bella är på dagis iaf. måste fixa en dop present sen på kvällen ska jag å mamma åka till tea å hälsa på.. saknar min vovvse.

nehe .nu ska jag snart göra mig i ordning för sängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0