typiskt :P

Nu har jag suttit på balkongen :) så otroligt skönt. men de fick räcka nu. har så ont i ryggen idag vet inte varför. men vet inte riktigt hur jag ska sitta. Hoppas de blir bättre snart :)

Nu tog jag iaf en pause från solen  i väntan på att tösen ska vakna så vi kan gå ut å leka:)
så typiskt att hon sover så länge när de är så fint väder. Men vill inte väcka henne.
Ska iaf vara ute så länge vi kan innan jag måste in å börja med maten:)

Idag är det 3 veckor kvar tills vi ska på ultraljud igen:) ska bli så mysigt att få se lillan igen:)Och jag hoppas att allt se bra ut  :)

Nehe nu ska jag lägga mig en stund på soffan tills Bella vaknar :)



ser inte lika gott ut som de var ;) älskar grekisk sallad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0