vill ha nu:P

nu gör vi inte så mkt här hemma .tar det lite lugnt :) ätit pannkakor å så till mellanmål idag :) gott var de..
 snart ska man börja med middagen. segt.:P
efter de ska vi på ljusparty :P mysigt :)hoppas de finns fina ljus där :)

Imon ska bella till dagis igen . å ida å ella kommer hit å äter frallor med mig :). sen ska vi ut å gå om de är fint väder :)
man får ju passa på när de inte regnar lixom:P

Hoppas min mobil kommer i slutet på denna vecka med :P fast lär ju dröja två veckor:( de sa två veckor men man kan ju alltid hoppas på att den kommer lite innan :P .
vill ju ha den nu :P

dags att byta blöja känner jag ;)

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Roligt med ljusparty!

Dom brukar ha ljus som luktar så gott där ;)



Ja, det är ölite jobbigt att byta bm nu den sista månaden. Hellst när jag trivdes så bra med min förra (som jag även hade när jag väntade Edvin). Det blev så man längtade efter att bara få sitta o prata om allt o inget med henne ;) Men det är bara att finna sig i situationen antar jag...



Kramar

2010-05-18 @ 16:33:05
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Jane

Den kommer nog denna vecka, Daniel undrade igår om det kommit ;)

2010-05-18 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0